Google AdWords optimaliseren

Google AdWords optimaliseren

Adverteren met Google AdWords kan een dure kostenpost zijn.

Om meer klanten te krijgen kan je Google Adwords optimaliseren. Dankzij de advertenties bovenaan en onderaan de zoekmachine resultaten, kunnen nieuwe klanten naar je doorklikken. Met Google AdWords optimalisatie verhogen we de aanvragen van mensen die doorklikken op je advertentie.

 

Minder Google AdWords kosten

Om de kosten omlaag te krijgen moeten we even in de statistieken duiken. Vaak willen mensen minder betalen aan Google Adwords omdat er te weinig uitkomt. In andere woorden, als de kosten hetzelfde blijven maar de inkomsten hoger worden is zijn de AdWord kosten zoals nu ook goed.

aapsoftware is specialist in AdWords optimaliseren van bestaande en nieuwe campagnes voor bedrijven in de verhuur- en cateringbranche.

 

Google AdWords doelstellingen

Adverteren kan lonen, maar wel met de juiste doelen. Door goed in kaart te brengen welke doelen er zijn kan alles van A tot en met Z nagekeken worden.

Een advertentie-link sturen naar een pagina op je website die helemaal niet gaat over de tekst in de advertentie is misleidend. Daarnaast ziet de bezoeker niet direct wat deze zocht en klikt op ‘vorige’ en gaat naar de concurrent.

Zo simpel kan optimaliseren zijn. Je hebt wel een bezoeker, ook de klik-kosten maar geen of geen goede aanvragen. Dan kunnen de kosten hoog oplopen zonder dat je er plezier van hebt.

 

Google AdWords Optimaliseren

Wij optimaliseren Google Adwords advertenties zodat er meer relevant verkeer komt voor de ondernemer. Daarbij kijken we precies naar klikgedrag van de bezoeker om te kijken of deze krijgt wat je mag verwachten na het lezen van de advertentie.

We beginnen met bekijken van de huidige statistieken van de website en de AdWords. Als deze er niet zijn, kunnen we bekijken welk zoekgedrag er is op de zoektermen die zijn gebruikt. Zoektermen kunnen bij de verkeerde doelgroep worden weergegeven.

Voorbeeld: Als wij van aapsoftware adverteren met de zoekwoorden ‘aap’ en ‘software’ is de kans heel groot dat we ook dierentuin-verkeerd op onze website krijgen. Dat is niet de bedoeling natuurlijk.

Ieder z’n vak en dat geldt ook voor AdWords.

 

Conclusie Google AdWords Optimaliseren

Hoe eenvoudig ze Google AdWords ook laten overkomen, ze zorgen echt wel dat zij eerst geld verdienen voordat jij geld verdient met AdWords.

Laat dus een onafhankelijke partij zoals aapsoftware met een nuchtere blik je AdWords optimaliseren. Je zult de optimalisatie van AdWords merken in je portemonnee.