Restitutiebeleid

Wij geloven sterk in en staan ​​voor onze producten. Maar net als bij andere software begrijpen we dat ze soms niet altijd perfect (zonder problemen) voor iedereen werken. Als u een fout in onze producten vindt die we niet kunnen oplossen en als dit het systeem onbruikbaar maakt, bieden we u graag een volledige restitutie binnen 14 dagen na uw oorspronkelijke aankoop. We zijn niet verantwoordelijk voor eventuele problemen die worden veroorzaakt door een plug-in / ontwikkeling van derden.

Een paar kleine punten:

  1. We kunnen geen teruggaven bieden vanwege technische problemen, tenzij u ons toestaat om u adequaat te helpen en te helpen. Als we het probleem niet voor u kunnen oplossen, bieden we u een teruggave aan. Voordat u een teruggave aanvraagt, opent u een supportticket met uw probleem in details en schermafbeeldingen.
  2. Restituties kunnen alleen worden uitgegeven binnen 14 dagen na de aankoopdatum. Na 14 dagen kunnen geen terugbetalingen worden verwerkt.
    Restituties worden niet toegekend als u simpelweg beslist om de gekochte producten niet te gebruiken of u koopt het per ongeluk. Wij staan ​​achter onze producten en helpen u bij het oplossen van elk probleem dat u heeft, maar we verwachten ook dat u voldoende begrijpt wat u koopt en waarom.
  3. Als aan bovenstaande criteria is voldaan, komt u in aanmerking voor restitutie. Gebruik het contactformulier en we antwoorden binnen 2 werkdagen.