Service LeveL agreement 

aapsoftware | support

​Wij hebben meerdere pakketen voor je. Zo krijg je de support die je wilt.

Pakket + Prijs per maand

VIP 

€ 999,- 

Gold

€ 599,-

Silver

€ 299,-

Basic

€ 0,-

Support via Tikhet & E-mail

tijdens kantoortijden

Ja

Ja

Ja

Ja 

Support buiten kantoortijden

Ja

Ja

Ja

Nee

Reactie garantie binnen

4 uur

24 uur

48 uur

Nee

Telefonisch support

Ja

Ja

Nee

Nee

Aantal uur per maand

10

2

Nee

Nee

Prioriteit 24/7

Ja

Nee

Nee

Nee

Hotfix + versnelde releases

Ja

Nee

Nee

Nee

* genoemde prijzen excl. 21 %. Looptijd 1 jaar, daarna te verlengen per jaar.

Tijdens overeenkomst kan je upgraden naar elk pakket. Downgrade max. 1  pakket omlaag.

De voordelen

  • We sluiten een contract per jaar. Je kunt na elk jaar opzeggen of voor 1 jaar verlengen.
  • Dankzij een SLA krijg je voorrang. Zoals het inplannen van werkzaamheden en het zoeken naar oplossingen voor je issue.

Garantie?

  • Met onze bezetting en specialisten zijn wij altijd in staat op een geschikte oplossing te bieden.
  • Kunnen we onze beloftes niet nakomen? Dan krijg je 12 maanden van het gekozen pakket teruggestort + je krijgt 12 maanden VIP cadeau.

SLA code

  • Als je ons telefonisch wilt spreken heb je een SLA code nodig. Deze krijg je bij pakket VIP + Gold. 
  • Ongeacht het pakket kan je altijd een terugbelverzoek indienen via onderstaand formulier. 

Terugbelverzoek indienen

Je kunt hier een terugbelverzoek indienen, ongeacht je SLA pakket.
Deze verzoeken worden binnen 1-2 werkdagen behandeld.

​Bestel je SLA en maak er direct gebruik van.

Je kunt online een SLA aanvragen en direct gebruiken.